9 клас


27 травня.
Тематичне оцінювання.
Форма проведення - синхронна.
9-В клас
9-Б клас
Шановні учні!
Звертаю вашу увагу на те, що тематична оцінка - 
це результат роботи впродовж всієї теми 
(присутність на уроках, письмові завдання в зошиті, тестові завдання, 
участь в олімпіаді).
Бажаю всім успіхів!


24 травня 2022 року.
Тема:
Сталий розвиток - стратегія людства на ХХІ століття.
Форма проведення уроку- асинхронна.
1. Опрацюйте параграф 49.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.




17 травня 2022 року.
Віртуальний тур Музею грошей!

                                                        Наша екскурсія відбудеться 17 травня о 12:00.

                                                        Деталі для підключення:

                                                        Topic: Віртуальний тур

                                                         Time: May 17, 2022 12:00 PM Helsinki

                                                               Join Zoom Meeting

                     https://us06web.zoom.us/j/86703516063?pwd=eXA5Rm9GVm5VaG9FaEtiYzEzekRSdz09  

 

                             Meeting ID: 867 0351 6063

                            Passcode: 469294



Тест "Третинний сектор господарства" виконати до 24 травня.


13 травня 2022 року
Тема: Взаємозв‘язок глобальних проблем людства.
Форма проведення уроку - синхронна.




Опрацювати параграф 48.



10 травня 2022 року.
Тема: Глобальні проблеми людства.
Форма проведення уроку- асинхронна.
1. Опрацюйте параграф 47.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.
Перевірте засвоєний матеріал.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4208437

3 травня 2022 року.
Тема: Комп'ютерне програмування як вид економічної діяльності.
Форма проведення уроку - асинхронна

1. Опрацюйте параграф 46.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.



29 квітня 2022 року.
Тема: Фінансові послуги.
Форма проведення уроку - синхронна
9-А клас
9-Б клас
9-В клас
1. Опрацюйте параграф 45.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.



26 квітня 2022 року.
Тема: Наукова та освітня діяльність.
Форма проведення уроку - асинхронна
1. Опрацюйте параграф 44.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.

                          3. Запишіть у зошит структуру освіти.

     4.Ознайомтеся із рейтингом університетів світу за посиланням                          https://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2019

                           5.Випишіть у зошит першу п’ятірку університетів світу та університети України,                                            які ввійшли у ТОП-1000 університетів світу. 

  6. Випишіть у зошит поняття «технопарк», «технополіс». Ознайомтеся із найбільшими                       технопарками світу (с. 248).


19 квітня 2022 року.
Тема: Міжнародний туризм.
Форма проведення уроку - асинхронна

1. Опрацюйте параграф 43.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.


15 квітня 2022 року.
Тема: Туризм та його види.
Форма проведення уроків - синхронна
1. Опрацюйте параграф 42.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.

Виконайте інтерактивну вправу

- Мальовнича Україна

https://learningapps.org/9218836



12 квітня 2022 р.
Тема: Світовий ринок товарів і послуг.  
Форма проведення уроків - асинхронна.
1. Опрацюйте параграф 41.
2. Перегляньте відеоматеріали до уроку.
 3. Дайте відповіді на запитання після параграфа на сторінці 232 (усно).
Хто ще бажає виконати Практичні роботи № 6, 7. Можете надіслати на пошту.
 (Не забуваємо підписати сторінки)

5 квітня 2022 р.
Торгівля як вид послуг.
Форма проведення уроків- асинхронна.
Перевірте свої знання з попередніх уроків.
Тестове завдання.

Опрацюйте параграф 40.
Перегляньте відеоматеріали до уроку.







1 квітня 2022 р.
Транспорт світу.
Форма проведення уроків - синхронна

9-А клас
9-Б клас
9-В клас

Опрацюйте  §39 підручника.
Перегляньте відеоматеріали до теми.


Завдання:

1. Випишіть у зошит визначення поняття «країна зручного прапора», 

переваги, якими користуються власники суден під «зручним прапором» 

та найбільші країни, які пропонують «зручний прапор».

2. Дайте короткі письмові відповіді на питання, 

користуючись картами атласу, підручником, інтернет-ресурсами.

а) Країна світу із найрозвинутішою мережею автомобільних доріг.

б) Запишіть три найбільші аеропорти-хаби. В яких країнах вони розташовані?

в) Вкажіть три найбільші судноплавні канали світу.

г )Країна світу із найбільшою густотою залізниць.

ґ) Запишіть три найважливіші судноплавні річки світу.

д) Вкажіть три країни світу із найбільшим торговельним флотом.

е) Запишіть три найбільші морські порти світу.

є). Вкажіть три країни з найбільшою протяжністю швидкісних залізниць.

ж).  Назвіть країни, що мають підводні залізничні тунелі.





29 березня 2022 року.
 Транспорт України.
Форма проведення уроків- асинхронна.

Опрацюйте  §38 підручника.
Перегляньте відеоматеріали до теми.

                                       Виконайте таблицю у зошиті.

Транспорт України

Вид транспорту

Місце за пасажирообігом

Місце за вантажообігом

Найважливіші магістралі

Найбільші транспортні вузли

 

 

 

 

 




22 березня 2022 року.
Третинний сектор господарства. Транспорт та його роль в економіці.
Форма проведення уроків- асинхронна.
                                                                                    Шановні учні!
Більшість із вас, безумовно, користувалася послугами різних видів транспорту, 
тому ви легко дасте відповіді на такі питання:
• Яку роль відіграє транспорт у житті людей?
• Які види транспорту ви знаєте?
• Чим відрізняється міський транспорт від міжміського?
• Якими видами міжміського транспорту ви користувалися? Які їхні особливості?

Перегляньте відеоматеріали до теми.


1.                                                                                 Опрацюйте  §37 підручника

1.                        За таблицею визначити, які особливості відповідають тому чи іншому виду транспорту?                                    (Таблицю зробити у зошиті. (У колонці «Види транспорту» дописати самостійно))

Вид

транспорту

Особливості транспорту

Сфера

використання

Переваги

Недоліки

 1.

Висока провізна і пропускна здатність; регулярність перевезень; невисока собівартість перевезень

Великі капіталовкладення на спорудження шляхів, великі витрати металу

Практично не обмежена

  2.

Забезпечує масові міжконтинентальні перевезення вантажів; низьку собівартість; практично необмежена пропускна здатність

Залежність від природно-географічних і навігаційних умов, створення портового господарства

Практично не обмежена

  3.

Висока провізна здатність;

невисока собівартість перевезень; невеликі капіталовкладення на організацію судноплавства

Нерівномірність глибин; сезонність роботи; невелика швидкість перевезень

Практично не обмежена

  4.

Велика маневреність і рухливість; висока швидкість доставки вантажу; невеликі капіталовкладення в освоєння малого вантажообігу на короткі відстані

Низька продуктивність праці; низький рівень експлуатаційних показників; стан дорожньої мережі

На коротківідстані, переважно до 300 км

  5.

Висока швидкість доставки; найкоротший шлях прямування

Висока собівартість перевезень

Практично не обмежена


1.                               Робота різних видів транспорту характеризується певними показниками(запишіть у зошит):

Основними показниками, які характеризують транспорт, є обсяг перевезень, вантажо- і пасажирообіг, середня відстань, інтенсивність перевезень вантажів чи пасажирів та ін.

·     Обсяг перевезень – це кількість перевезених вантажів чи пасажирів за певний проміжок часу (рік, місяць, добу)

·     Вантажообіг - це кількість вантажу, перевезеного на певну відстань за певний час, вимірюється в тонно-кілометрах (т\км).

Во = Оп х В (т км)

Во – вантажообіг;  Оп – обсяги перевезень вантажів;  В – відстань перевезень

·     Пасажирообіг - це кількість пасажирів, перевезених на певну відстань за певний час, вимірюється в пасажиро-кілометрах (пас.-км).(Визначається аналогічно)

·     Середня відстань перевезень – це відношення вантажообігу до обсягу перевезень (км)

Вс = Во / Оп

·     Інтенсивність перевезень вантажів (або пасажирів) визначають відношення вантажообігу ( або пасажирообігу) за одиницю часу (рік, місяць, добу) до довжини шляху (т км/км, пас.км/км ).

·     Транзит - перевезення пасажирів і вантажу з одного пункту в інший через проміжні пункти.

·       Швидкість перевезень (км/год);

·       Собівартість перевезень ($);

·       Працемісткість (осіб);

·       Пропускна спроможність трас;

·       Залежність від погодних та сезонних змін;

·       Маневреність транспорту («від воріт до воріт»).

Домашнє завдання

1.                                                            Опрацювати п.37 с.204-208 в підручнику.

2.                             Проведіть дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру».

-       Дізнайтеся, які міські види транспорту забезпечують основні перевезення пасажирів у нашому обласному центрі, їх основні напрямки та вартість перевезень. Що таке Дуобус? Чи є він у нашому місті?

Бажаю вдалого засвоєння навчального матеріалу!

 

18 березня
Тематичне оцінювання.
9-А клас
9- Б клас
9-В клас

15 березня
ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ
Форма проведення уроків- синхронна
 9-А клас
9-Б клас

9-В клас

                         Завдання:  
                                              1. Опрацювати §36                                             . 
                                         2. Переглянути відеоурок: 


Повторити матеріал розділу 3 (параграфи 20-36)

Практичні роботи сфотографувати та надіслати на пошту

Такий підручник та атлас можете завантажити для роботи.


Бажаю успіхів!



 Для  всіх 9- х класів 25 лютого 2022 року.

 Тема уроку: Харчова промисловість в Україні.
Форма проведення уроку Асинхронна.  

Матеріали уроку.
Перегляньте відеоматеріали до теми.

Опрацюйте параграф 35.
Миру і спокою нам!!!
 



 Для  9-В класу 22 лютого 2022 року.  

                                        Тема уроку: Легка промисловість.

                                                     Форма проведення уроку Асинхронна.

                            І. Повторюємо головне про машинобудування.

                             2. Тренувальний тест.  

                               https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1974876  

                             - Яка сировина використовується в машинобудуванні?

                        -  Що потрібно, крім металу, для виготовлення машин?

                          - Чи існують галузі господарства, в яких не використовують машини ?                                                                 

                               3. Перегляньте відеоматеріали з теми уроку.


4. Прочитайте параграф  33 підручника. 
Зверніть увагу на малюнки та картограму.






Перевірте засвоєний матеріал.


Бажаючим підготувати презентацію
 "Найвідоміші модні будинки світу та їх спеціалізація у виробництві  продукції легкої промисловості".
Матеріали надіслати на пошту lesya.stepasyuk@ukr.net

 Д/З опрацювати параграфи 33 -34. Відповіді на питання до параграфів .
Бажаю успіхів!


                                                   

                                                                    11 лютого 2022 року.  

                                                   Тема уроку: Машинобудування в сучасному світі.

                                                              Форма проведення уроку Асинхронна.

                                               І. Повторюємо головне про лісову, деревообробну  промисловість.

                             Тренувальний тест .  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7329538

                             2. Поміркуйте:  - Яка сировина використовується в машинобудуванні?

                                   -      Що потрібно крім металу для виготовлення машин?

                                  -  Чи існують галузі господарства в яких не використовують машини ?                                 3. Перегляньте відеоматеріали з теми уроку.



4.Знайдіть на карті найбільші центри машинобудування України..



Перелічить галузі машинобудування.

-  Назвіть риси організації суспільства.

                           -  Чому машинобудування має широкі міжгалузеві зв’язки?

                      Д/З опрацювати параграф 31. Відповіді на питання до параграфу. Підготуватися до виконання практичної роботи (Практикум, Атлас, олівці)

Бажаючим учням підготувати інформацію.  Машинобудівні підприємства  в нашому місті та яку продукцію вони випускають?

Бажаю успіхів!


                                                            8 лютого 2022року 
Урок географії 9–А клас вівторок, 8 лют. · 08:15 – 09:15 Інформація для приєднання до Google Meet Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/dig-iwiw-drf



Урок географії 9- Б клас вівторок, 8 лют. · 10:15 – 11:15 Інформація для приєднання до Google Meet Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hgw-rzsy-cwr


Урок географії 9-В клас вівторок, 8 лют. · 13:15 – 14:15 Інформація для приєднання до Google Meet Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wbw-igbb-cag

                               Тема:  Обробка та переробка деревини. Виробництво паперу.

                                                                     Згадайте:

¨                                                  1. Райони України та світу, де зосереджені лісові ресурси.

¨                                                  2. Назвіть види продукції, які виробляють із деревини.

Звідки ж беремо сировину для виробництва? Розглянемо географію розміщення лісозаготівлі. Заготівлею лісу займаються лісозаготівельні підприємства.  

Основними лісозаготівельними районами нашої країни є Українські Карпати та Полісся.

Деревообробне виробництво.

Підприємства деревообробної промисловості на території країни розміщені досить рівномірно з найбільшою концентрацією в районах заготівлі лісу та споживання готової продукції.

                                             Перегляньте відеоматеріали.

П                                             


                                         Перегляньте відео  Технологія виробництва паперу та поясніть, що                                       ще потрібно крім деревини для виробництва паперу?
                                                    І чому важливо сортувати сміття?

                                                                 https://youtu.be/aW7aRN0Hfjk
                                     


 Запамятайте 

1. Складові лісової і деревообробної промисловості: лісова, деревообробна,  целюлозно-паперова, лісохімічна.

2. Чинниками розміщення є 

- сировинний 

екологічний

- споживчий

3. Основними лісозаготівельними районами нашої країни є Українські Карпати та Полісся.

4.Підприємства деревообробної промисловості на території країни розміщені досить рівномірно з найбільшою концентрацією в районах заготівлі лісу та споживання готової продукції 

5. Лідером  з виробництва більшості продукції деревообробної галузі світу є  Китай. 

6.  Ми можемо раціонально використовувати лісові ресурси, сортуючи побутові відходи.

Д\ з         Вивчити: §30

¨                    На власний вибір дайте коротку відповідь на одне з питань письмово в зошиті:

-  Чому основними виробниками та споживачами пелетів є країни Європи й Північної Америки?

- Використовуючи мережу Інтернет (наприклад дані сайту http://budmak.com.ua/), зберіть відомості про особливості технології спорудження дерев’яних будівель, їхні переваги та недоліки.

                      Бажаю успіхів!



                                                           01 лютого 2022 року.

                                                    Тема уроку: Хімічна промисловість світу. 

Форма проведення уроку Асинхронна.

                                               І. Повторюємо головне про хімічну промисловість.

                          1. Які є основні підвиди хімічної промисловості?

                           2. Яку сировину використовують для  виробництва продукції хімічної                                                промисловості?                            

                           3.Які види хімічної промисловості розвинені в Україні? Яку продукцію вони                                    виробляють?    

                           4. Знайдіть в атласі на карті Хімічна промисловість України найбільші центри 

                           хімічної промисловості.

                           5. Чому в хімічній промисловості частка переробних виробництв досить висока?

                              6. Поясніть високі темпи розвитку фармацевтичної промисловості. 

 Соціогеографічний практикум
Міжнародна корпорація «Полімери» має намір побудувати нове підприємство з виробництва пластмас.
На території якої держави доцільніше це зробити? Обґрун¬туйте своє рішення  (коротко  у письмовому вигляді, використовуючи картосхему). (Картосхема додається)
У цьому виді діяльності для одержання одиниці продукції витрачається багато теплової та електричної енергії, води і спеціально підго¬товленої сировини (продукція нафтопереробки або коксохімії).
Додаткові відомості
На березі океану розташовані три держави А (Алябія), Б (Бо¬рунія), В (Вірея). В Алябії високий рівень безробіття (отже, праця коштує недорого), дуже вигідні умови для інвесторів, є родовища нафти й газу. Нафту-сирець продають до сусідньої країни.
У Борунії практично відсутня сировинна база, тільки незначні запаси залізної руди і кам’яного вугілля. На цих корисних копалинах працює металургійний комбінат повного циклу, є також заводи з переробки нафти і коксохімічне підприємство. У Борунії жорстке екологічне законодавство (якщо підприємство допускає викиди понад гранично допустимі норми, то за це на нього накладають штрафні санкції, аж до закриття).
Вірея має великі запаси кам’яного вугілля, на яких працюють ТЕС. Електроенергія експортується до Алябії та Борунії. Є підприємства з переробки полімерних матеріалів, їхні потужності не завантажені. У Віреї при владі партія «зелених» (основний акцент їхньої програми — екологічна безпека). Між Алябією та Віреєю складні відносини (перша має борги за електроенергію.

                   


   

                    ІІ. Робота з підручником.

                           1. Прочитайте текст параграфу 29    "Хімічна промисловість світу

 Розгляньте картосхему.            

                       Які види хімічної продукції виробляють в світі?

                       Який вид дає найбільше продукції?

      Які провідні хімічні компанії позначені на  малюнку, де розташовані  їх штаб-квартири?


                                          Для невеличкого  релаксу перегляньте відео



                                  Запамятайте: стисло про основне  (стор.156 підручника)

                                                 Перевірте свої знання з теми уроку.


                                              Тести виконуємо до наступного уроку -7 лютого.

                                      Домашнє завдання: опрацювати параграф 29 та виконати тест. Результати тестування будуть у мене автоматично.

                 Консультації в приват Вайбер.



                                                            





Хімічна промисловість


   Металургія

Цікаво про алюміній




                                                             
                                                                 Хімічна промисловість.




   Електроенергетика



                                                         4 грудня 2021 року.

                          Тема нашого уроку : Видобування неметелічних руд.

                                         1. Пригадайте і знайдіть на карті  світу й України  основні родовища                                                металів, які  найбільше використовують та країни - лідери з                                                                                       видобування залізних руд.

                                          2.   Куди спрямована основна частина експорту залізної руди  з України?                

                                                     3.                 Перегляньте відео.

                                                              


                                           4.  Опрацюйте розділи "Неметалеві мінеральні ресурси", "Будівельні                                              мінеральні матеріали" параграфу 19.                      

                                             5.  Д\з. Повторити параграфи 10- 19. Підготуватися до тематичної                                                                                 залікової роботи.

                                                                   




                                                                       3 грудня 2021 року.

                          Тема нашого уроку : Видобування метелічних руд.

                                                                     Перегляньте відео.

                                                                     


                                                     19 листопада 2021 р.

                                           Добрий день, шановні дев'ятикласники!

                            Тема нашого уроку : Лісова промисловість. 

                                                                     Перегляньте відео.

                                                     


                                                 Домашнє завдання. Опрацювати параграф 15.  

                                 Перевірити засвоєні знання, виконавши тестове завдання.

                                                        https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9887638

                                                          

                                                      ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 1

                                                     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3953046

                                                                   2 листопада 2021 р.

                                           Добрий день, шановні дев'ятикласники!

                    Тема нашого уроку : Сільське господарство України. Тваринництво.

        Пригадайте:

       - Яка структура сільського господарства?

        - Які чинники є сприятливими для розвитку сільського господарства?

       - Які напрямки (галузі рослинництва) поширені в Україні?

      - Експортером яких сільськогосподарських культур є Україна?

      -  Найбільшими агрохолдингами України є?

       Прочитайте параграф 12 та розгляньте малюнки, картосхеми. Знайдіть на карті атласу "Сільське господарство України" найбільші  приміські сільськогосподарські зони.

      Перегляньте відео.




                  
                                           Домашнє завдання. Повторити параграф 12.  

                                 Перевірити засвоєні знання, виконавши тестове завдання.

  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5593630






Урок 1. Вступ. Об'єкт та предмет вивчення курсу.


Урок  2. Національна економіка. 




Тест для перевірки знань  з  теми 

Сільське господарство.




Комментариев нет:

Отправить комментарий