7 клас

                                                     2022-2023н.р.

30 травня.

Підсумковий урок.


25 травня.

Природні багатства та природокористування.

Дослідження № 5.(сторінка 56) Завдання 8.

Параграф 61 (59 для 7-г класу)


23 травня.

Північний Льодовитий океан.

Практична робота № 12.(сторінка 54) Завдання 2.1.

Параграф 62 (60 для 7-г класу)


18 травня.

Індійський океан.

Практична робота № 12.(сторінка 52) Завдання 2.1.

Параграф 61 (59 для 7-г класу)


16 травня.

Атлантичний океан.

Практична робота № 12.(сторінка 51) Завдання 2.1.

Параграф 60 (58 для 7-г класу)


11 травня.

Острови в Тихому океані.

Практична робота № 12.(сторінка 47) Завдання 1.1, 1.2, 2.1.

Параграф 59 (57 для 7-г класу)


9 травня.

Тихий океан.

Параграф 59 (56,57 для 7-г класу)


4 травня.

Контрольна робота. Тема: Євразія.

2 травня.

Зв'язки України з країнами Євразії. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Домашнє завдання: підготуватися до тематичного оцінювання.
(Параграфи 43-56. Для 7-Г - 43-55.)

27 квітня

Держави Азії.
Опрацювати параграфи 56-57- учням 7-А, 7-Б класів,
параграфи 53-55- учням 7-Г класу.
Завершити Практичну роботу № 10.

25 квітня

Населення Євразії. Держави Європи.


Параграфи 54,55 (для 7-а і 7-б), 50-51- (для 7-г).

20 квітня

Музейний урок в рамках тижня географії.


18 квітня

Охорона природи Євразії.


Параграфи 53 (для 7-а і 7-б), 49- 3 частина (для 7-г).

13 квітня.

Природні зони тропічних та екваторіальних широт Євразії.



Параграф 52 (для 7-а і 7-б), 48, 49 (для 7-г).

11 квітня

Природні зони Євразії.

Арктичні пустелі, тундра. ліси помірного поясу.


Параграф 51 (для 7-а і 7-б), 47 (для 7-г).

4, 6 квітня

Води суходолу Євразії.




Параграфи 49, 50 (для 7-а і 7-б), 46 (для 7-г).

Продовження практичної роботи № 10 (річки-озера)


23 березня.

Практична робота № 11.

16, 21 березня

Клімат Євразії. Кліматичні пояси.

Параграф 48 (для 7а, 7б класів), 45(для 7-г класу).

Підготуватися до практичної роботи.

Кліматотвірні чинники Євразії.





14 березня

Рельєф. Корисні копалини Євразії.





Параграф 45, 46 (для 7-а і 7-б), 44(для 7-г).

Продовження практичної роботи № 10 (гори- нагір'я)

9 березня

Тектонічна будова. Зони вулканізму.

Параграф 44. Практична робота 10- продовження, завдання 2.2 (вулкани)

7 березня  

Євразія. Географічне положення. Дослідження.



Параграф 43. Практична робота № 10. Завдання 1.1; 2.1; 2.2.

2 березня

Контрольна робота.

28 лютого

Україна та держави Північної Америки
Прочитати параграф 42. Повторити параграфи 33-41.

                                                                  23 лютого

                                     Населення. Держави Північної Америки.
                                           

           
                                             

Параграф 41. Для 7-г класу- 41-42. Нанести на контурну карту країни та столиці.
Підготуватися до підсумкового оцінювання. 
Принести для перевірки Практикум та робочий зошит.

        21 лютого
                Вплив людини на природу. Стихійні явища.

                                         

Параграф 40. Підготуйте повідомлення про один обраний    об'єкт зі Списку природної спадщини материка.
Завершити дослідження № 3.



                                                 
16 лютого

                                         ПРИРОДНІ ЗОНИ




            Параграф 39. Для учнів 7-г класу - параграфи 39-40.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Завершити таблицю .
                                                                              Зразок
Природні зони  Північної Америки.

Природна зона 

Грунти

Рослинний світ

Тваринний світ

Арктичні пустелі

Кам’яниста поверхня

Мохи, лишайники

Білий ведмідь, тюлень, морж, лемінг, полярна лисиця, вівцебик, птахи

Тундра

 

 

 

Тайга

 

 

 

Мішані ліси

 

 

 

Широколисті ліси

 

 

 

Степ (прерії)

 

 

 

Пустелі і напівпустелі

 

 

 

Субтропічні і тропічні ліси

 

 

 

 

                                              14 лютого.
                                          Води суходолу.

        

Параграф 38.Продовження практичної роботи №9  (річки, озера, водоспад).

                                                            9 лютого.
                                Клімат Північної Америки.

                                           
                                           

                               Домашнє завдання. Опрацювати параграф 37.


                                                             7 лютого.
                                            Тектонічна будова і рельєф.

  Параграф 36. Продовження практичної 9.(рівнини, височини, низовини, гори)
                                                             
                                                              2 лютого
                                                      Північна Америка


                                                             
Домашнє завдання:

Опрацювати текст, малюнки параграфу 35.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).

Розпочати практичну роботу № 9: завдання 1.1; 1.2 ; 2 (на контурній карті
крайні точки, океани, затоки, протоки, острови, півострови).

                               31 січня. Природа Антарктиди. Підсумки теми.
                        


                 Пропоную переглянути цікаві відеоуроки про Антарктиду.


 






26 січня

Антарктида.

учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 34;

учням 7-Г класу- параграфу 33 .

Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).

24 січня

Антарктида.




учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 33;
учням 7-Г класу- параграфу 32 .

Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).

19 січня

Населення Австралії



Домашнє завдання:

учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 32;
учням 7-Г класу- параграфу 31 .

Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).

17 січня


Природні зони Австралії

Домашнє завдання:

учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 31;
учням 7-Г класу- параграфу 30 .
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).

Виконати задання 2.2 практичної роботи №7 на контурній карті (пустелі)

11 січня.

https://meet.google.com/rba-oyhp-cen

Австралія.

             Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.  Води суходолу.



Домашнє завдання:

учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 30;
учням 7-Г класу- параграфу 29 .
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Виконати завдання 2.2 практичної роботи №7 на контурній карті (річки, озеро)

9 січня.

https://meet.google.com/rba-oyhp-cen

Австралія.

Географічне положення. Дослідження та освоєння Австралії .

Геологічна будова, рельєф, корисні копалини.    


Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 29;
учням 7-Г класу- параграфу 28.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Виконати завдання Практичної роботи №7 2.1 та 2.2 на контурній карті

( крайні точки материка, вказані у завданні океани, моря, затоки, протоки, острови, півострови, плоскогір'я, низовину, гори)                      

7 грудня.

Тематичне оцінювання № 3.

Південна Америка.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9815545

5 грудня.

Населення. Держави Південної Америки.

Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 28;

учням 7-Г класу- параграфів 26- 27.

Повторити матеріал теми ПІВДЕННА АМЕРИКА
(параграфи 22 -27. Для учнів 7- г класу - параграфи 21-25).
Підготуватися до тематичного оцінювання.

30 листопада.

ПРИРОДНІ ЗОНИ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ.



ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФИ 25-26. (ДЛЯ УЧНІВ 7-Г класу - параграф 25)



Вимоги до оформлення контурної карти. 1.   Назву практичної роботи підпишіть у верхній частині карти.

2.    Порівняйте обриси території, зображеної на контурній карті з географічною картою. Щоб зорієнтуватися.

3.    Усі географічні назви пишуться з великої літери.

4.    Підписуйте об’єкти  на карті чітко, охайно, маленькими друкованими літерами. 5.    Річки, гори  підписуйте по протяжності, паралельно напрямку.

6.    Географічні об’єкти великої площі (рівнини, плоскогір’я, країни) підписуйте горизонтально в середині зображення території.

7.    Для роботи на контурній карті використовуйте кольорові олівці (кольорові ручки різних кольорів). Не варто використовувати фломастери і маркери!

8.    Якщо назву географічного об’єкта неможливо підписати на контурній карті через брак місця, біля об’єкта ставте цифру, а в легенді карти поясніть, який об’єкт позначено цією цифрою.

Правила позначення на контурній карті об’єктів літосфери

   1.. Літосферні плити підписуйте посередині території, яку вони займають.

2.    Назви гір підписуйте вздовж всієї протяжності.

3.    Абсолютна висота гір позначається крапкою, поряд цифра абсолютної висоти (г. Говерла, 2061)

4 .Географічні об’єкти великої площі (рівнини, плоскогір’я) підписуйте горизонтально всередині зображення території.

5.    Рівнини підписують на території, яку вони займають. Слово «рівнина» не скорочується.

6.    Фонове зображення нанесіть кольоровими олівцями відповідно до шкали висот.

7.    Вулкани позначаються зірочкою *. Поряд з позначкою, вздовж паралелей, підписується назва. Слово «вулкан» скорочується влк. (влк. Етна).

8.   Якщо назву географічного об’єкта неможливо підписати на контурній карті через брак місця, біля об’єкта ставте цифру, а в легенді карти поясніть, який об’єкт позначено

цією цифрою.

Правила позначення на контурній карті об’єктів гідросфери

1.    .Назви океанів, морів, заток підписуйте в межах території, яку вони займають.

2.    Протоки підписуйте вздовж їх напрямку.

3.    Назви річок підписуйте вздовж напрямку течії.

4.    Озера підписують вздовж паралелей. Слово «озеро» скорочується оз. (оз. Чад).

5.    Теплі течії позначають стрілками червоного кольору, холодні течії – синім кольором. Над стрілками підписується назва течії.

6.    Підводні хребти, глибоководні жолоби підписуйте вздовж їх розташування.

Правила позначення на контурній карті країн, та їх столиць 1.  Державний кордон позначають по контуру лише на суходолі. Морське узбережжя країн не обводиться! 2.  Назви країн підписують посередині території, яку вони займають. 3.  Якщо країна займає острів, архіпелаг, або цілий материк, її кордони не позначаються. 4.   Якщо площа країни занадто мала, ставте цифру, а в легенді карти поясніть, яку країну позначено цією цифрою. 5.    Столиці підписуйте по лініях паралелей. 6.    Всі умовні позначення повинні бути записані в легенді карти.

28 листопада.
Клімат. Практична робота №6.
Домашнє завдання:
Завершити практичну роботу №6.
УВАГА! Всім учням необхідно здати для перевірки практикуми.

23 листопада.
Клімат. Води суходолу.



Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфів 24, 25;
учням 7-Г класу- параграфу 23,24.
Виконати завдання 2.2 на контурній карті (річки, водоспади, озера)
Практичної роботи №5.
21 листопада.
Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини.


Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 23;
учням 7-Г класу- параграфу 22.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Виконати завдання 2.2 на контурній карті (низовини, плоскогір'я, гори, вулкани) Практичної роботи №5.

16 листопада.

Південна Америка.
Географічне положення, дослідження та освоєння материка.



Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 22;
учням 7-Г класу- параграфу 23.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Виконати завдання 1.1, 1.3. Завдання 2.1 та 2.2 на контурній карті
Практичної роботи №5.




12 листопада.
ДЕРЖАВИ АФРИКИ.


Домашнє завдання:
Принести для перевірки Практикуми (роботи 2,3,4).
Підготуватися до контрольної роботи:
учням 7-А, 7-Б класів повторити параграфи 12- 21;
учням 7-Г класу- параграфи 11- 20.


9 ЛИСТОПАДА.
Населення Африки.
Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 20;
учням 7-Г класу- параграфу 19.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).

7 листопада
Екологічні проблеми Африки.
Об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО.
Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу19;
учням 7-Г класу- параграфу 18.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).


26 жовтня
Природні зони Африки.
Домашнє завдання:
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфів 18;
учням 7-Г класу- параграфу 16.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Хто бажає, підготуйте розповідь про один з природних об'єктів, занесених до Списку світової спадщини ЮНЕСКО (скористайтеся сайтом https://uk.wikipedia.org/wiki/ ).

24 жовтня
Природні зони Африки

Домашнє завдання: учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфів 16,17; учням 7-Г класу- параграфу 15.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
22 жовтня
Води суходолу Африки

Домашнє завдання: учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 15; учням 7-Г класу- параграфу 14.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Продовжити Практичну роботу № 3 (позначити на контурній карті річки, озера, водоспад).

19 жовтня.
Практична робота № 4.
Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами.

Домашнє завдання: завершити роботу.

17 жовтня.
Клімат Африки.



Домашнє завдання: учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 14; учням 7-Г класу- параграфу 13.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Підготуватися до виконання Практичної роботи 4.

12 жовтня.
Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини Африки.


Домашнє завдання: учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 13; учням 7-Г класу- параграфу 12.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Виконати завдання 2.1 (стор.14-15) на контурній карті
Практичної роботи № 3


10 жовтня.
Розділ ІІ МАТЕРИКИ ТРОПІЧНИХ ШИРОТ

План вивчення материка

1. Географічне положення.
2. Дослідження і освоєння.
3. Рельєф, корисні копалини і закономірності їх розміщення.
4. Клімат (пояси і типи клімату).
5. Води суходолу.
6. Ґрунтово-рослинний покрив і тваринний світ.
7. Природні комплекси: зони і країни.
8. Природні ресурси, природоохоронні території.
9. Населення. Політична карта.

Тема: Африка. 
Географічне положення, дослідження та освоєння материка.







Домашнє завдання: учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 12; учням 7-Г класу- параграфу 11.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Виконати письмово завдання 1.1; 3.1; 5.1
Практичної роботи № 2


5 жовтня. Урок 12.
Контрольна робота.

3 жовтня. Урок 11. 
Тема: Природні комплекси материків та океанів.
Широтна зональність і вертикальна поясність.
Перегляньте відеоматеріали:


Опрацюйте параграф 11 (для 7-А, 7-Б класів), параграф 10 (для 7-Г класу)

Повторити параграфи 1-10. Підготуватися до тематичного оцінювання (контрольна робота)
1 жовтня. Урок 10.
Водні маси, Їх властивості.



Домашнє завдання: учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 10; учням 7-Г класу- параграфу 9.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Ознайомитися з картами атласу "Середньорічна температура води на поверхні Світового океану" ,"Середньорічна солоність води на поверхні Світового океану" стор.18.

Завершити Практичну роботу №1. Здати на перевірку.


28 вересня. Урок 9.
Кліматичні пояси і типи клімату.
Тренувальний тест під час уроку.



Домашнє завдання: учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 9; учням 7-Г класу- параграфу 8.
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Ознайомитися з картою атласу КЛІМАТИЧНІ ПОЯСИ ТА ОБЛАСТІ СВІТУ.



26 вересня. Урок 8.



21 вересня. Урок 7.
Завершення практичної роботи №1. Робота з контурною картою.
19 вересня. Урок 6.
Практична робота №1.

Для учнів 7-А,7-Б класів: Завершити виконання завдань 1.1, 2.1, 3.2.
Прочитати параграфи 5, 6.
Для учнів 7-Г класу: Завершити виконання завдань 1.1, 2.1.
Прочитати параграфи 4, 5.



На наступний урок (середа) для продовження практичної роботи
ПРИГОТУВАТИ ПРАКТИКУМИ, АТЛАСИ, КОЛЬОРОВІ ОЛІВЦІ


17 вересня. Урок 5.

Тема: Походження материків та океанічних западин.
Переглянути відеоматеріали по темі.

Опрацювати параграф 5. ( Для учнів 7-Г класу - параграф 4)
Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно).
Перевірити свої знання та пройти тренувальний тест -
при реєстрації вкажіть своє прізвище, ім'я, клас.
На наступний урок (понеділок) для виконання практичної роботи
ПРИГОТУВАТИ ПРАКТИКУМИ, АТЛАСИ, КОЛЬОРОВІ ОЛІВЦІ

14. вересня. Урок 4.
Тема: Геологічні ери та епохи горотворення.

Опрацювати параграф 4. ( Для учнів 7-Г класу - параграф 5)
Дати відповіді на запитання 1,2,3 після параграфу (Усно).
Завершити заповнення таблиці.






Переглянути відеоматеріали по темі.










12 вересня. Урок 3.

Тема: Форма і рухи Землі.
Опрацювати параграф 3. Дати відповіді на запитання після параграфу (Усно)
Переглянути відеоматеріали по темі.


8 вересня.Урок 2.
Тема: Географічні карти. Класифікація. Параграф 2. Завершити таблицю.





Українські військові вітають учнів з 1 вересня
/https://fb.watch/fhJzZVAwFo/



Для учнів на дистанційному навчанні:
Вівторок, 6 вересня
7-А клас
7-Б клас
7-Г клас
Завдання:
Підготувати та підписати зошит в клітинку, купити атлас.
Прочитати параграф 1 підручника- тема
Що вивчає географія материків і океанів.
Переглянути відео матеріали.



Комментариев нет:

Отправить комментарий