2022-2023н.р.
30 травня.
Підсумковий урок.
25 травня.
Природні багатства та природокористування.
Дослідження № 5.(сторінка 56) Завдання 8.
Параграф 61 (59 для 7-г класу)
23 травня.
Північний Льодовитий океан.
Практична робота № 12.(сторінка 54) Завдання 2.1.
Параграф 62 (60 для 7-г класу)
18 травня.
Індійський океан.
Практична робота № 12.(сторінка 52) Завдання 2.1.
Параграф 61 (59 для 7-г класу)
16 травня.
Атлантичний океан.
Практична робота № 12.(сторінка 51) Завдання 2.1.
Параграф 60 (58 для 7-г класу)
11 травня.
Острови в Тихому океані.
Практична робота № 12.(сторінка 47) Завдання 1.1, 1.2, 2.1.
Параграф 59 (57 для 7-г класу)
9 травня.
Тихий океан.
Параграф 59 (56,57 для 7-г класу)
4 травня.
Контрольна робота. Тема: Євразія.
2 травня.
27 квітня
Держави Азії.25 квітня
Населення Євразії. Держави Європи.
20 квітня
Музейний урок в рамках тижня географії.
18 квітня
Охорона природи Євразії.
13 квітня.
Природні зони тропічних та екваторіальних широт Євразії.
Параграф 52 (для 7-а і 7-б), 48, 49 (для 7-г).
11 квітня
Природні зони Євразії.
Арктичні пустелі, тундра. ліси помірного поясу.
Параграф 51 (для 7-а і 7-б), 47 (для 7-г).
4, 6 квітня
Води суходолу Євразії.
Параграфи 49, 50 (для 7-а і 7-б), 46 (для 7-г).
Продовження практичної роботи № 10 (річки-озера)
23 березня.
Практична робота № 11.
16, 21 березня
Клімат Євразії. Кліматичні пояси.
Параграф 48 (для 7а, 7б класів), 45(для 7-г класу).
Підготуватися до практичної роботи.
14 березня
Рельєф. Корисні копалини Євразії.
Параграф 45, 46 (для 7-а і 7-б), 44(для 7-г).
Продовження практичної роботи № 10 (гори- нагір'я)
9 березня
Тектонічна будова. Зони вулканізму.
Параграф 44. Практична робота 10- продовження, завдання 2.2 (вулкани)
7 березня
Євразія. Географічне положення. Дослідження.
Параграф 43. Практична робота № 10. Завдання 1.1; 2.1; 2.2.
2 березня
Контрольна робота.
28 лютого
23 лютого
Параграф 40. Підготуйте повідомлення про один обраний об'єкт зі Списку природної спадщини материка.Завершити дослідження № 3.
16 лютого
ПРИРОДНІ ЗОНИ
Параграф 39. Для учнів 7-г класу - параграфи 39-40.
Природна зона |
Грунти |
Рослинний
світ |
Тваринний
світ |
Арктичні пустелі |
Кам’яниста поверхня |
Мохи, лишайники |
Білий ведмідь, тюлень, морж, лемінг,
полярна лисиця, вівцебик, птахи |
Тундра |
|
|
|
Тайга |
|
|
|
Мішані
ліси |
|
|
|
Широколисті
ліси |
|
|
|
Степ
(прерії) |
|
|
|
Пустелі
і напівпустелі |
|
|
|
Субтропічні
і тропічні ліси |
|
|
|
14 лютого.
Води суходолу.
9 лютого.
Клімат Північної Америки.
Домашнє завдання. Опрацювати параграф 37.
Домашнє завдання:
26 січня
Антарктида.
учням 7-А, 7-Б класів опрацювати текст, малюнки параграфу 34;
24 січня
Антарктида.
19 січня
Населення Австралії
Домашнє завдання:
17 січня
Природні зони Австралії
Домашнє завдання:
11 січня.
https://meet.google.com/rba-oyhp-cen
Австралія.
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Води суходолу.
Домашнє завдання:
9 січня.
https://meet.google.com/rba-oyhp-cen
Австралія.
Географічне положення. Дослідження та освоєння Австралії .
Геологічна будова, рельєф, корисні копалини.
7 грудня.
Тематичне оцінювання № 3.
Південна Америка.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9815545
5 грудня.
Населення. Держави Південної Америки.
30 листопада.
ПРИРОДНІ ЗОНИ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ.
2. Порівняйте обриси території, зображеної на контурній карті з географічною картою. Щоб зорієнтуватися.
3. Усі географічні назви пишуться з великої літери.
4. Підписуйте об’єкти на карті чітко, охайно, маленькими друкованими літерами. 5. Річки, гори підписуйте по протяжності, паралельно напрямку.
6. Географічні об’єкти великої площі (рівнини, плоскогір’я, країни) підписуйте горизонтально в середині зображення території.
7. Для роботи на контурній карті використовуйте кольорові олівці (кольорові ручки різних кольорів). Не варто використовувати фломастери і маркери!
8. Якщо назву географічного об’єкта неможливо підписати на контурній карті через брак місця, біля об’єкта ставте цифру, а в легенді карти поясніть, який об’єкт позначено цією цифрою.
Правила позначення на контурній карті об’єктів літосфери
1.. Літосферні плити підписуйте посередині території, яку вони займають.
2. Назви гір підписуйте вздовж всієї протяжності.
3. Абсолютна висота гір позначається крапкою, поряд цифра абсолютної висоти (г. Говерла, 2061)
4 .Географічні об’єкти великої площі (рівнини, плоскогір’я) підписуйте горизонтально всередині зображення території.
5. Рівнини підписують на території, яку вони займають. Слово «рівнина» не скорочується.
6. Фонове зображення нанесіть кольоровими олівцями відповідно до шкали висот.
7. Вулкани позначаються зірочкою *. Поряд з позначкою, вздовж паралелей, підписується назва. Слово «вулкан» скорочується влк. (влк. Етна).
8. Якщо назву географічного об’єкта неможливо підписати на контурній карті через брак місця, біля об’єкта ставте цифру, а в легенді карти поясніть, який об’єкт позначено
цією цифрою.
Правила позначення на контурній карті об’єктів гідросфери
1. .Назви океанів, морів, заток підписуйте в межах території, яку вони займають.
2. Протоки підписуйте вздовж їх напрямку.
3. Назви річок підписуйте вздовж напрямку течії.
4. Озера підписують вздовж паралелей. Слово «озеро» скорочується оз. (оз. Чад).
5. Теплі течії позначають стрілками червоного кольору, холодні течії – синім кольором. Над стрілками підписується назва течії.
6. Підводні хребти, глибоководні жолоби підписуйте вздовж їх розташування.
Правила позначення на контурній карті країн, та їх столиць 1. Державний кордон позначають по контуру лише на суходолі. Морське узбережжя країн не обводиться! 2. Назви країн підписують посередині території, яку вони займають. 3. Якщо країна займає острів, архіпелаг, або цілий материк, її кордони не позначаються. 4. Якщо площа країни занадто мала, ставте цифру, а в легенді карти поясніть, яку країну позначено цією цифрою. 5. Столиці підписуйте по лініях паралелей. 6. Всі умовні позначення повинні бути записані в легенді карти.
План вивчення материка
2. Дослідження і освоєння.
3. Рельєф, корисні копалини і закономірності їх розміщення.
4. Клімат (пояси і типи клімату).
5. Води суходолу.
6. Ґрунтово-рослинний покрив і тваринний світ.
7. Природні комплекси: зони і країни.
8. Природні ресурси, природоохоронні території.
9. Населення. Політична карта.
Тема: Африка. Географічне положення, дослідження та освоєння материка.
Комментариев нет:
Отправить комментарий